Întrebări frecvente

logo-final-wide

Întrebări frecvente

  1. Cand primesc comanda?

Imediat ce comanda ta este inregistrata si primesti din partea noastra un e-mail de confirmare in acest sens, incepem procesarea ei pentru a o preda curierului. Dupa predarea coletului catre curier, vei primi un e-mail in care vei fi anuntat de data estimativa de livrare a comenzii tale.

  1. Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care facture a fost deja emisa, iar comanda finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea uneia noi. Pentru a solicita o refacturare, trimite-ne un mail la office@pcdeals.ro cu datele comenzii ce trebuie refacute  cat si cu noile date de facturare.

  1. Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifica daca produsul pe care doresti sa il returnezi indeplineste conditiile de retur ( din sectiunea “Retur in 30 zile”) si completeaza formularul de returnare produs disponibil pe pagina www.pcdeals.ro. Dupa inregistrarea solicitarii tale, curierul te va contacta pentru ridicarea coletului pe care doresti sa il returnezi.

  1. Produsul s-a defectat. Cum pot beneficia de garantie?

Daca produsul se afla in perioada de garantie, il poti trimite gratuit in service, folosind formularul de reparatie produs disponibil pe pagina www.pcdeals.ro. Dupa inregistrarea solicitarii tale, curierul te ba contacta pentru ridicarea coletului pe care il doresti trimis in service.

  1. In cat timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de solutionare a cererii de reparatie este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.

  1. Am primit un card cadou dar nu functioneaza. Cum procedez?

In cazul in care cardul cadou nu a fost inca folosit dar nu poate fi aplicat pe comanda ta, te rugam sa ne contactezi la serviciul relatii clienti. In functie de eroarea primita la aplicarea cardului pe comanda, vom sti cum te putem ajuta.

  1. Pot adauga un card cadou dupa finalizarea comenzii?

Cardul cadou nu poate fi utilizat dupa trimiterea comenzii. Pentru a-l utiliza, trebuie sa refaci comanda.

  1. Ce se intampla cu cardul cadou daca returnez produsul?

Daca returul se efectueaza in perioada de valabilitate  a cardului cadou, acesta se reactiveaza dupa emiterea facturii de stornare si vei putea refolosi seria pentru o noua comanda. Daca stornarea  este efectuata  dupa finalizarea  perioadei de valabilitate , reducerea aferenta cardului cadou  nu va mai fi disponibila.

  1. In cat timp primesc banii inapoi in urma unui retur?

Banii vor fi returnati in termen de maxim 14 zile  de la primirea produsului de catre PC Deals, in contul indicat la completarea formularului de returnare. Daca ai platit online, restituirea se va face in contul respectiv.

  1. Cum pot modifica sau anula o comanda activa?

O comanda activa poate fi modificata sau anulata prin contactarea serviciului de relatii client.

Daca ai o intrebare care nu se regaseste printre cele enumerate mai sus, ne poti trimite un mail la adresa office@pcdeals.ro